چرا فولاد ضد زنگ؟

ممکن است تعجب کنید که چرا فولاد ضد زنگ برای صنایع غذایی و لبنی اختصاص داده شده است. آیا آلومینیوم گزینه قابل قبول نیست؟ در حالی که آلومینیوم دارای برخی ویژگی های مفید است، ویژگی های فولاد ضد زنگ بالاتر از سایر مواد موجود است. ویژگی های باور نکردنی فولاد ضد زنگ به شرح زیر است:
 
دارای بی طرفی باکتری و شیمیایی به محصول غذا و یا لبنیات است.
می تواند تمیز و ضد عفونی شود تا به ظاهر یا طراوت محصول یا محصول لبنی صدمه نزند.
مقاوم در برابر خوردگی است که باعث دوام و قابلیت اطمینان می شود.
این ویژگی ها، همراه با سهولت که فولاد ضد زنگ آن به دست می آید، این محصول را بهترین گزینه برای تضمین پردازش مناسب، حمل و نگهداری مواد غذایی و محصولات لبنی می داند.

 هنگامی که به ایمنی مواد غذایی می آید، یکپارچگی بهداشتی ابزار مورد استفاده در پردازش غذا حیاتی است. این به ویژه برای محصولات لبنی است. در صنعت لبنی، صاف بودن فولاد ضد زنگ مانع از افزایش روغن و قندهای طبیعی موجود در لبنیات می شود.

 
سپس یک محصول بهتر را فراهم می کند و به تمیز نگه داشتن همه چیز کمک می کند. البته، از جنس استنلس استیل همچنین هیچ مواد شیمیایی را آزاد نمیکند و سبب آسیب نمی شود. این محصول طولانی تر می شود بدون آنکه محصول را خراب کند.
 

فولاد ضد زنگ ...

در ایالات متحده، بسیاری از عرضه فولاد از شهر گرانیت، ایلینوی، خارج می شود. این در سراسر کشور برای استفاده در صنایع مختلف توزیع شده است. ما در ابتدا از فولاد برای تولید استفاده می کنیم. اما بخش نیز برای ایجاد ابزار و ماشین آلات مرتبط با صنعت لبنی استفاده می شود.
 
قابلیت فولاد ضد زنگ، قابلیت انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان آن را مواد اصلی برای سلامت بهداشتی محصولات لبنی ما می دانند.
 

فولاد ضد زنگ در صنعت لبنیات

این که آیا برای اهداف حمل و نقل و یا در طول پردازش محصولات لبنی استفاده می شود، ابزار و دستگاه های ضد زنگ فولاد اجازه توزیع و ذخیره انبوه این محصولات را داده اند. استفاده از فولاد ضد زنگ متنوع است و طیف وسیعی از عملکرد لبنیات را پوشش می دهد. ذکر شده در زیر برخی از مکانیسم هایی است که فولاد ضد زنگ را به روشنی استفاده می کنند.
 
مخازن شیر: یکی از مهمترین قطعات تجهیزات کشاورزی لبنیات است. مخزن شیر ساخته شده از فولاد ضد زنگ است و شیر را خنک نگه می دارد تا زمانی که بتوان آن را به یک تانکر متصل کرد و به مقصد منتقل می شود.
تانکرهای جاده ای: تانکرهای جاده ای این محصول را به مخزن ضدزنگ ضد عفونی انتقال می دهند. مخزن تا زمانی که زایمان تازه و بهداشتی را تامین کند، تضمین می کند.
بطری و Churns: بتس برای پاستوریزه کردن محصولات لبنی استفاده می شود. Churns، پنیر، کره و سایر محصولات لبنی را تشکیل می دهد.
ذخیره سازی و بلوغ مخازن: مخازن بلوغ در هسته روند ساخت شیر، پنیر، کرم، بستنی، و حتی ماست است. یک کشتی بزرگ فولاد ضد زنگ به خوبی عایق شده و اجازه می دهد تا برای انواع کارها. هنگامی که محصول ساخته شده است، آن را در ظرف استیل ضد زنگ تا توزیع ذخیره می شود.
در کل، از فولاد ضد زنگ ثابت شده است که این بهترین مواد برای اطمینان از بهداشتی محصولات لبنی ما مورد علاقه ما است.