لوله های فولادی به دلیل طبیعت بادوام آن معمولا استفاده می شود. این می تواند فشار و گرما را به طور یکسان مقاومت کند. به همین دلیل، معمولا برای لوله کشی و خطوط گاز در تمام ساکنان و ساختمان های تجاری استفاده می شود.

 
شناسایی اینکه آیا شما لوله های فولادی را انجام ندهید، بسیار دشوار است. با این وجود، مواردی وجود دارد که می خواهید توجه خاصی را به خود جلب کنید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که با لوله کشی فولادی جعلی یا ضعیف در خانه خود نباشید.
 
لوله تاشو واضح است
یکی از ساده ترین صفاتی که می تواند لوله فولادی پایین تر را از همتایان برترش برجسته کند، تاشو است. Folding یک نقص سازنده است که با فولاد زیرین اتفاق می افتد.
 
شما می توانید این نقص تاشو را با مشاهده یک بار در مواد فولادی طولی در سراسر لوله به راحتی شناسایی کنید. این نوع فوم باعث می شود که لوله به خم شدن حساس باشد. هنگامی که لوله خم می شود، آن را در طول برابر می شکند.
 
این نوع فولاد به علت ضعف قدرت خود از نقص تولید، به سادگی پایین تر است.
 
لوله در آن حفره دارد
چاله ها در نقاط ضعف کوچک هستند که شبیه سوراخ های خوردگی هستند. آنها سطوح لوله را ناهموار می کنند و هنگام تماشای بیرونی لوله های فولادی آن را آسان می شناسند. این نوع نقص در فرآیند تولید رخ می دهد.
 
به طور معمول، سازنده فولاد پایین تر از غلتک غلتکی استفاده می کند که به طور موثر سطح فولاد را صاف نمی کند. وقتی این چاله ها اتفاق می افتد، قدرت کلی لوله فولادی کاهش می یابد.
 
لوله آسان است برای خراش
یک روش ساده برای دیدن اینکه آیا شما یک لوله فولادی با کیفیت دارید یا خیر، سعی کنید آن را خراشیده کنید. فولاد پایه بیشتر مستعد ابتلا به نشانه های خراشیده در پشت است. نگاهی به لوله کشی خود نگاه کنید و ببینید آیا می توانید علامت های خراش را شناسایی کنید.
 
شما می توانید سعی کنید لوله خود را خراشیدید و ببینید آیا پشت آن یک خراش عمیق را خاموش می کند یا خیر. اگر لوله گذاری اجازه می دهد تا برای خراش عمیق، از کیفیت پایین تر است. متوجه شدم که خراش های عمیق تر لوله های خود را می گیرد، بیشتر قدرت آن کاهش می یابد.
 
Piping Oval است
لوله های فولادی به طور خاص برای شکل گرد طراحی شده اند. اگر به قطعه لوله خود نگاهی بیندازید و متوجه شوید که دارای یک شکل بیضوی است، احتمالا محصول پایین تر است.
 
در طول فرایند تولید، تولید کنندگان لوله های تحتانی فولاد از نورد لوله کشی خارج خواهند شد. این نتیجه به لوله های شکل بیضی شکل بیشتر به جای آن کاملا دور.
 
سعی کنید یک مگنت را پیوست کنید
یک ماده که معمولا به عنوان فولاد جعلی استفاده می شود آلومینیوم است. این معمولا رنگ همانند فولاد ضد زنگ را رنگ می کند تا کاربر نهایی متال جعلی را فریب دهد. یک آزمایش ساده که میتوانید انجام دهید تا ببینید آیا با آلومینیوم یا فولاد در ارتباط هستید یا نه، تلاش کنید یک آهنربا را به لوله متصل کنید.
 
اگر آهنربا جذب شود، لوله گذاری آلومینیوم نیست. در عوض، احتمالا فولاد یا دیگر مواد فلزی است.
 
بسیاری از سازندگان خانه به دلایل بسیاری انتخاب می کنند فولاد به عنوان لوله انتخاب خود را انتخاب کنید. این دوام، مقاومت در برابر گرما و فشار بالا است، به علاوه طولانی مدت طول می کشد. هنگامی که شما لوله های فولادی درست می کنید، اینها همه صفاتی هستند که می توانید به داشتن آنها اطمینان داشته باشید.
 
با این حال، زمانی که شما لوله کشی فولادی با کیفیت پایین و یا لوله کشی جعلی که به نظر می آید مانند فولاد ظاهر می شود، این ویژگی ها را به دست نمی آورید. مهم است که از اطلاعات فوق استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که لوله های فولادی که دریافت می کنید، کیفیت پایین یا جعلی نیستند.